İxtisaslaşmanın məqsədi:
Marketinq ixtisaslaşması magistrantı istehlak məhsulları, maliyyə xidmətləri, dəbdəbəli (luxury) məhsullar, yüksək texnologiya (hi-tech), KİV (media) və digər sahələr üzrə peşə fəaliyyətinə hazırlayır. Bu ixtisas əsasən rəqiblər, vasitəçilər (intermediary), əlaqələndiricilər (facilitator), KİV və dövlət sekrotundə məhsul, xidmət, paylama, reklam və qiymətləndirmə (market mix) üzrə tələbin təmin edilməsi yollarını göstərir. Marketinq ixtisasına məhsul və xidmət mübadiləsi kimi deyil, daha çox şaxəli münasibətlər toplusu kimi yanaşılır və bu ixtisas əsasən praktik formatda (case base) təfərrüatı ilə tədris edilir.