“Rabitəbank” ASC “Customer Care” təcrübə proqramına start verir!

07 İyul 2022
view

“Rabitəbank” ASC “Customer Care” təcrübə proqramına start verir! 


Proqram iştirakçılara nə qazandıracaq:

  • Əməliyyat sahəsinə aid olan ARMB-nın və bankdaxili prosedur, qaydalarla tanışlıq;

  • Müştəri xidməti sahəsi ilə tanışlıq və işin öyrədilməsi;

  • Bank məhsulları və xidmət satışının həyata keçirilməsinin öyrədilməsi;

  • Bankın peşəkar əməkdaşları tərəfindən keçirilən təlimlərdə iştirak.


Proqramda iştiraka dair tələblər:

  • Ali təhsil (iqtisadyönümlü olması arzuolunandır);

  • Azərbaycan və rus dillərində sərbəst danışıq bacarığı;

  • MS office proqramları üzrə bacarıqlar;

  • Məntiqi və analitik düşünmə qabiliyyəti;

  • Yüksək ünsiyyətqurma və komandada işləmək bacarığı;

  • İşgüzar xarici görünüş və tez öyrənmə qabiliyyəti;


Proqramda iştirak etmək istəyən namizədlər öz CV-lərini və şəxsiyyət vəsiqəsinin fin kodunu [email protected] elektron ünvanına “Customer Care İnternship” başlığı ilə göndərə bilərlər.

Əlaqələndirici struktur: UNEC Karyera Mərkəzi
E-mail: [email protected]
Tel: (012) 497 71 35 


Uğurlu karyera qurmağınız üçün sizi aramızda Rabitə qurmağa dəvət edirik!

İctimaiyyətlə əlaqə:

Əsas tədris binası, 201-ci otaq Tel: (012) 1846 (daxili 1159)

Arxiv

CTRL+Enter

Mətndə səhv varsa, onu qeyd edib 𝘤𝘵𝘳𝘭+𝘦𝘯𝘵𝘦𝘳 düyməsini basaraq bizə göndərə bilərsiniz.

Təşəkkür edirik!